.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حادثه در ارتفاعات قله دماوند
يك كوهنورد روسي در ارتفاع 4150 متري قله دماوند دچار ارتفاع گرفتگي شد. به گزارش سازمان امداد و نجات، بدنبال اين حادثه ساعت 3 بعدازظهر يك هلي كوپتر براي كمك به كوهنورد روسي به ارتفاعات دماوند پرواز كرد اما به علت

يك كوهنورد روسي در ارتفاع 4150 متري قله دماوند دچار ارتفاع گرفتگي شد.

به گزارش سازمان امداد و نجات، بدنبال اين حادثه ساعت 3 بعدازظهر يك هلي كوپتر براي كمك به كوهنورد روسي به ارتفاعات دماوند پرواز كرد اما به علت نامساعد بودن شرايط جوي بالاي قله، به هيچ وجه امكان كمك به مصدوم وجود نداشت.
از اين رو يك گروه 12 نفري از كوهنوردان با تجربه سازمان سريعا به محل حادثه اعزام گرديد. بارش برف و وزش شديد باد باعث شده تا حركت اين گروه نيز به كندي صورت بگيرد.
به گزارش خبرنگار كيهان كوهنورد روسي كه به اتفاق يك گروه هفت نفره به همراه يك مترجم ايراني به ارتفاعات قله دماوند صعود كرده اند به علت ارتفاع گرفتگي يكي از اعضا در ارتفاع 4150 متري متوقف شدند. گفتني است گروه امداد ساعت 30/5 موفق شدند علي رغم نامساعد بودن هوا و بارش شديد برف خود را به مصدوم برسانند./کیهان نیوز
به گفته سرپرست گروه امداد و نجات فرد مذكور از ناحيه دو پا و يك دست كاملا فلج شده است و يك آمبولانس براي اعزام وي به بيمارستان در پايين قله آماده مي باشد. طي آخرين اخبار دريافت شده مصدوم زنده بوده ولي وضعيت جسماني وي مطلوب نمي باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.